Сьогодні психологиня Наталия Клименко провела зустріч з працівниками торговельного центру «Епіцентр», де розповіла про принципи неконфліктної комунікації.
Знервовані покупці часто виявляють роздратованість, нетерпіння, свідомо чи підсвідомо шукають привід для виходу агресії. У той же час касири та консультанти не мають фахової підготовки для стримування «психічних атак». Часто вони й самі ВПО, які пережили травмівні події. Тож як не вестися на провокації та залишатися в ресурсі?
Для того щоб не дати собі «закипіти», можна зробити кілька простих дій:
● Згадати про те, що твоя реакція – це тільки твій вибір. ● Порахувати про себе до десяти. ● Зробити кілька глибоких вдихів і повільних видихів.
Будь-який з цих способів здатний «загальмувати» психіку людини і заспокоїти думки, внаслідок чого у неї пропаде бажання реагувати на провокацію, що, в свою чергу, нейтралізує «викиди гніву».
Проєкт «Обираємо життя» втілюється ГО Новий Соціальний Вектор в рамках програми «Шелтер», що реалізується Фонд Східна Європа за фінансової підтримки Embassy of Denmark in Ukraine.
Kommentare